Callcenter scraping

Kwalitatieve bellijsten voor telemarketing

Ben je niet tevreden over de standaard data de jullie inkopen voor telefonische acquisitie? Wil je jouw callcenter medewerkers efficiënter laten werken en hen meer suspects in concrete leads laten omzetten voor jullie klanten? Levert jullie klant slechte data aan waardoor resultaten tegenvallen?

Wij bieden een oplossing waarmee je kwalitatief hoogwaardige bellijsten ontvangt door het combineren van online beschikbare bronnen: callcenter scraping.

Waarom callcenter scraping?

  •    periodiek actuele bellijsten met suspects
  •    leads afgestemd op het profiel van jullie klant
  •    kwalificatie door combinatie van online bronnen
  •    meest recente informatie tot je beschikking
  •    maatwerk, dus geen standaard lijsten
  •    efficiënt bellen en hogere succes score
  •    voldoet aan AVG wetgeving

Wij leveren kwalitatieve bellijsten voor lead generatie

voor een vast bedrag
per maand

in elk gewenst
bestandsformaat

meer leads,
blije klanten

Wat ontvang ik?

Je ontvangt, periodiek en per klant, een actuele bellijst voor telefonische acquisitie op basis van een concrete zoekvraag, geleverd in bijvoorbeeld een Excel of .CSV bestand.

De lijst met interessante organisaties die passen bij het profiel van jouw klant, wordt samengesteld uit meerdere openbaar beschikbare online informatiebronnen. Wij zijn creatief in het vinden van de juiste input om een hele interessante lijst met suspects samen te stellen. Wat wij nodig hebben is een concrete zoekvraag en kenmerken van de organisaties waarmee jouw klant om tafel wil komen.

Het is bijvoorbeeld mogelijk om te filteren op type bedrijf, branche waarin het bedrijf actief is of de regio waar een bedrijf gevestigd is. Vervolgens is het mogelijk om verder te kwalificeren op basis van diverse criteria. Zo ontstaat een waardevolle lijst met hoog potentieel.

Wat kan ik hiermee?

De kwalitatief hoogwaardige data voor telefonische acquisitie zorgt voor efficiëntere inzet van outbound callcenter agents en verhoogt de slagingskans op conversie van suspect tot een lead.

Door web scraping in te zetten voor het vinden van de meest geschikte potentiële klanten heb je een doorlopende stroom van gekwalificeerde data. Zo wordt lead generatie makkelijker, sneller en minder kostbaar.

Je kunt jouw klanten een betere resultaten en service bieden. Stop met het schieten met hagel met weinig gespecificeerde bellijsten van lage kwaliteit en zoek concreet naar de beste potentiële match voor jouw klant. Zo realiseer je meer resultaat met minder inspanning.

Heb jij nog vragen?

Veelgestelde vragen

Wat kost callcenter scraping?

Je betaalt bij ons een vast bedrag per scrape of per maand bij een abonnement. Het maandelijkse bedrag is afhankelijk van de complexiteit van de zoekopdracht, de frequentie en de aantallen leads die je wenst af te nemen.

Vraag nu een vrijblijvende offerte op.

Welke informatie is nodig voor callcenter scraping?

Je laat ons weten welk type leads je wilt ontvangen en aan welke eisen ze moeten voldoen. Op basis van die informatie kunnen wij starten met verzamelen.

Zullen wij jou bellen?


Bel ons: +31 (0)20 205 1007

of stuur een mail naar:

info@inspectelement.nl

Ook interessant!

Uitgebreide en complete technische SEO analyse voor websites.

TECHNISCHE SEO ANALYSE

Geautomatiseerd functionaliteiten en processen op websites testen.

WEBSITE TESTING

Content, attributen en afbeeldingen verzamelen voor webshops.

PRODUCT SCRAPING